حفاظت پرسنلی

تعداد بازدید:۵۲۸۱

از جمله وظایف حفاظت پرسنلی:

۱. تعیین صلاحیت پرسنل برای تصدی مشاغل حساس، اعلام نظر در خصوص نقل و انتقالات کارکنان، اعلام نظر در خصوص مأموریت‌های خارج از کشور کارکنان و اعضای هیأت علمی و... بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح

۲. شناسایی تهدیدات، آسیب‌ها و ضعف‌ها و تبدیل آنها به فرصت‌های خدمتگذاری

۳. ایجاد بایگانی پرسنلی به منظور تشکیل و نگهداری پرونده‌های حفاظتی کارکنان دستگاه

۴. شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی در مردم و کارکنان دستگاه

۵. ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی

 

 

آخرین ویرایش۰۲ مرداد ۱۳۹۷