حفاظت اسناد
حفاظت اسناد از ارکان حراست میباشد که وظیفه آن حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک محرمانه دانشگاه میباشد.
از جمله وظایف حفاظت اسناد:
۱. برنامه ریزی و تأمین موجبات لازم در زمینه امور حفاظتی اسناد طبقه بندی شده
۲. استقرار سیستم مناسب جهت حراست و حفاظت از اسناد و مدارک محرمانه و مخازن سوالات و...
۳. ایجاد بایگانی منظم موضوعی و پرسنلی و تعیین چگونگی نگهداری و حراست از اسناد
۴. طبقه بندی اسناد و مدارک بر حسب درجه اهمیت و حساسیت با نظر تهیه کننده سند
۵. تهیه و تنظیم، تکثیر و نسخه برداری نامههای طبقه بندی شده و دستورالعملها با نظر مسئول مستقیم
۶. تهیه و تنظیم سیستم مطمئن بایگانی، ارسال و مراسلات و گردش اسناد
۷. صدور کارت تردد و شناسایی پرسنل