حفاظت اسناد

تعداد بازدید:۳۸۸۰

حفاظت اسناد از ارکان حراست می‌باشد که وظیفه آن حفظ و نگهداری از اسناد و مدارک محرمانه دانشگاه می‌باشد.

از جمله وظایف حفاظت اسناد:

۱. برنامه ریزی و تأمین موجبات لازم در زمینه امور حفاظتی اسناد طبقه بندی شده

۲. استقرار سیستم مناسب جهت حراست و حفاظت از اسناد و مدارک محرمانه و مخازن سوالات و...

۳. ایجاد بایگانی منظم موضوعی و پرسنلی و تعیین چگونگی نگهداری و حراست از اسناد

۴. طبقه بندی اسناد و مدارک بر حسب درجه اهمیت و حساسیت با نظر تهیه کننده سند

۵. تهیه و تنظیم، تکثیر و نسخه برداری نامه‌های طبقه بندی شده و دستورالعمل‌ها با نظر مسئول مستقیم

۶. تهیه و تنظیم سیستم مطمئن بایگانی، ارسال و مراسلات و گردش اسناد

۷. صدور کارت تردد و شناسایی پرسنل

آخرین ویرایش۰۲ مرداد ۱۳۹۷